قلاب – قسمت چهاردهم

مدت
01:11:30

اسپانسر
همتیک
محصولات و نرم افزارهایی که استفاده میکنیم رفتارهای ما را شکل میدهند، رفتارهای ما تبدیل به عادت میشوند و عادت هایمان زندگی ما را تعریف میکنند. خیلی از شرکتها تلاش میکنند تا ما را معتاد خودشان کنند، مثل اینستاگرام، توییتر، تیک تاک، یوتیوب یا کست باکس. این شرکت ها استاد هنر و علم عادت سازی شده اند. این کتاب به ما می آموزد چطور محصولی طراحی کنیم که ذهن مخاطب را به خودش مشغول کند و به خودش معتاد کند.
محصولات و نرم افزارهایی که استفاده میکنیم رفتارهای ما را شکل میدهند، رفتارهای ما تبدیل به عادت میشوند و عادت هایمان زندگی ما را تعریف میکنند. خیلی از شرکتها تلاش میکنند تا ما را معتاد خودشان کنند، مثل اینستاگرام، توییتر، تیک تاک، یوتیوب یا کست باکس. این شرکت ها استاد هنر و علم عادت سازی شده اند. این کتاب به ما می آموزد چطور محصولی طراحی کنیم که ذهن مخاطب را به خودش مشغول کند و به خودش معتاد کند.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
قسمت هفدهم – ده مقاله ای که از هاروارد باید بخوانید: نوآوری
500 بازدید
-
قسمت شانزدهم – مزیت، سلامت سازمانی
662 بازدید
-
قسمت دهم – ده مقاله ای که از هاروارد باید بخوانید
706 بازدید
-
قسمت نهم – مهم ها را بسنجید – اوکی آر
608 بازدید
-
قسمت هشتم – ذهن استراتژیست
672 بازدید
-
قسمت هفتم – جنگل استراتژی
533 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید