سازمان استراتژی محور – قسمت ششم

مدت
00:41:14
اگر هدف کسی در کسب و کار چیزی غیر از سودآوری باشد، دیر یا زود سرش به سنگ خواهد خورد. ولی سالهاست که سازمانهای موفق و سودآور روشی برای ارزیابی عملکرد دارند، که فقط یک چهارم آن شاخصهای مالیست. این کتاب به ما کمک میکند، کارت امتیازی متوازن را بشناسیم و با رعایت پنج اصل، سازمان استراتژی محور بسازیم.
اگر هدف کسی در کسب و کار چیزی غیر از سودآوری باشد، دیر یا زود سرش به سنگ خواهد خورد. ولی سالهاست که سازمانهای موفق و سودآور روشی برای ارزیابی عملکرد دارند، که فقط یک چهارم آن شاخصهای مالیست. این کتاب به ما کمک میکند، کارت امتیازی متوازن را بشناسیم و با رعایت پنج اصل، سازمان استراتژی محور بسازیم.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
قسمت هفدهم – ده مقاله ای که از هاروارد باید بخوانید: نوآوری
500 بازدید
-
قسمت شانزدهم – مزیت، سلامت سازمانی
662 بازدید
-
قسمت دهم – ده مقاله ای که از هاروارد باید بخوانید
706 بازدید
-
قسمت نهم – مهم ها را بسنجید – اوکی آر
608 بازدید
-
قسمت هشتم – ذهن استراتژیست
672 بازدید
-
قسمت هفتم – جنگل استراتژی
533 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید