قسمت چهاردهم – قلاب

محصولات و نرم افزارهایی که استفاده میکنیم رفتارهای ما را شکل میدهند، رفتارهای ما تبدیل به عادت میشوند و عادت هایمان زندگی ما را تعریف میکنند. خیلی از شرکتها تلاش میکنند تا ما را معتاد خودشان کنند، مثل اینستاگرام، توییتر، تیک تاک، یوتیوب یا کست باکس. این شرکت ها استاد هنر و علم عادت سازی شده اند. این کتاب به ما می آموزد چطور محصولی طراحی کنیم که ذهن مخاطب را به خودش مشغول کند و به خودش معتاد کند.
قلاب، چگونه مشتری را به محصولاتمان وفادار کنیم؟
متن: امین علیرضایی، مائده سادات تدین فر
روایت: امین علیرضایی
حامی مالی: همتیک
پادکست پیشنهادی: قسمت چهل و هفت بی پلاس
کتاب پیشنهادی: ذهن حواس جمع
دیدگاهتان را بنویسید